keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Eilinen meni dieselpumppua takaisin asennellessa. On se vaan ihme ja kumma, miten kolmen pultin kiinnityksellä olevaan asennukseen saa kulumaan päivän, no näin saa: Olin joutunut irroittamaan starttimoottorin, pakosarjan ja letkuja vinon pinon, paluuputket ja tietysti ruiskupumpun putket, kaikki kuusi ja lisäksi tulee sammuttimen ketjun kiinnitys ja kaasuvaijerin kiinnitys, muutama jousi ja olikohan vielä jokin osa??? Takaisin laitto on yleensä vaikeampaa ahtaissa tiloissa ja niin nytkin, insinööreille pistet koneen suunnittelusta, just niin vaikeesti laitettavia osia kun vai voi olla, ei mahdu sormet laittamaan mutteria, niin sitten koitetaan tongeilla ujuttaa ja hups, ongitaan se jostain veneen lattialta, koneen alta, ja sama kymmenen kertaa ennen kuin saa siirtyä seuraavaan mutteriin. Öljynpaineanturin nippa katkesi ja piti keksiä uusi, kiristin liikaa, saas nähdä, vuotaako korkeapaineputket tai jokin jostain kun käynnistän koneen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti